PAKEJ KATERING TERMASUK DEWAN DI MELAKA ~ ISDA Catering & Wedding Planner (LLP0009189-LGN)

Wednesday 5 September 2018

PAKEJ KATERING TERMASUK DEWAN DI MELAKA

15:41 , , , 1 comment


PAKEJ PERKAHWINAN LENGKAP TERMASUK SEWAAN DEWAN DI MELAKA

Untuk Pakej Lengkap Termasuk Dewan ini, pihak ISDA Catering Melaka telah bekerjasama dengan Classique - Wedding Hall Melaka. Sebuah dewan baru di Melaka.

Dewan Classique ini bertempat di Paya Rumput, Melaka. Lokasi Dewan Classique ini sangat mudah di cari kerana ia berada di tepi jalan utama iaitu Lebuh AMJ. Jalan utama yang menjadi akses orang Melaka dan pelancong ke Melaka.

Untuk pakej pengenalan dari kami, kami telah susun satu Pakej Perkahwinan Lengkap Classique Melaka. Pakej ini berharga RM21.90/pax - minima 1000 pax.

Ada berita baik untuk 20 pelanggan terawal. Apa berita baiknya? DISKAUN RM2,000.00 akan kami berikan untuk 20 pelanggan terawal yang membuat tempahan Pakej Perkahwinan Lengkap Classique ini menjadikan harga promosinya RM19.90/pax - minima 1000pax.

Apa butiran lengkap pakej ini? Ok, korang boleh rujuk gambar pakej di bawah ini untuk butiran lengkap Pakej Lengkap Perkahwinan Classique Melaka ini.


Jika kurang jelas lagi, boleh hubungi terus no yang tertera dalam gambar tu ya.

1 comments:

Salam, kami dr Jemaah Surau Al Rayyan di seberang jalan mohon agar pertimbangan pihak pengurusan utk memperlahankan muzik dan karaoke sepanjang waktu terawih. Kami cadangkan speaker dihalakan ke lokasi yg bukan ke surau kami. Kerana musik dan karaoke bole didengari sampai ke dalam surau dan menganggu ibadah jemaah. Kami tidak mengahalang pihak tuan utk.mencari rezeki di ramadhan kareem. Cuma mohon toleransi memperlahan musik tersebut.

Sekian. Terima kasih

Post a Comment